Back to Question Center

Δύο εβδομάδες στην Ιαπωνία

1 answers:

Μετά από δύο εβδομάδες στην Ιαπωνία, επιβιβάστηκα σίγουρα σε 747 τελικό προορισμό Σαν Φρανσίσκο. Πρέπει να σας πω, υπάρχουν χρόνοι σε ταξίδια όπως αυτό όταν έχω την αγωνία να πάω σπίτι. Χάω τα μικρά πράγματα. Για παράδειγμα, να μπορώ να μαγειρεύω τα γεύματά μου, έχοντας πρόσβαση σε πλυντήριο ρούχων, στεγνωτήρες μαλλιών υψηλής ισχύος. Έχω κουραστεί να βγάζω από τις τσέπες μου βαλίτσα που αναζητούν πράγματα. Αλλά αυτό το ταξίδι ήταν διαφορετικό - website placement. Θα ήθελα να μείνω περισσότερο, να επισκεφτώ περισσότερα μέρη. Ανησυχθήκαμε στο Τόκιο σε ένα ψυχρό απόγευμα και πέρασα τις επόμενες δύο εβδομάδες μαζί και πήραμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Τελικά κάναμε τον δρόμο μας με το τραίνο bullet στο Κιότο, στη συνέχεια πάνω στο Mt. Koyasan πριν πετάξει πίσω από την Οσάκα.

Σκέφτηκα ότι θα προσπαθούσα να περιγράψω μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του ταξιδιού σε περίπτωση που βρεθείτε εκεί. Τόσοι πολλοί από εσάς προσέφεραν προτάσεις, έγινε γρήγορα σαφές ότι θα χρειαζόμουν άλλο χρόνο για να τις εξερευνήσω. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για τις ιδέες σας, ήταν λίγο συντριπτικό να προσπαθώ να καταλάβω πού να πάω, τι να κάνω, και το πιο σημαντικό, τι να παραλείψετε αυτή τη φορά. Οι σημειώσεις και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βοήθησαν πάρα πολύ από αυτή την άποψη - επιτρέποντάς μου να περιορίσω τα πράγματα. Όσον αφορά το ταξίδι εκεί το χειμώνα, ήταν αρκετά κρύο, και έβρεχε πολύ, και χιόνι κάποια. Αυτό δεν με ενόχλησε πολύ, σίγουρα δεν είναι για όλους, ταξιδεύοντας το χειμώνα, αλλά θα ήθελα να επιστρέψω αυτή τη φορά του χρόνου. Αν δεν σας πειράζει τα μούδιασμα των δακτύλων και των ποδιών, τα ημιχρόνια πρωινά ήταν μαγικά και θα μπορούσατε να δείτε τα πρώτα σημάδια της άνοιξης στη χούφτα δέντρων άνθιου δαμάσκηνου που είχαν εξαντληθεί σε πλήρη άνθιση παρά το χιόνι που πέφτει ακόμα από τον ουρανό.

Όσον αφορά τα εστιατόρια, έφαγαμε σε πολλά από τα χορτοφαγικά ή μακροβιοτικά καφέ και στις δύο πόλεις (Τόκιο και Κιότο). Τις περισσότερες φορές, οι προσφορές ήταν απλές, φρέσκες και γευστικές. Τα γεύματα ήταν ικανοποιητικά χωρίς να γεμίζουν υπερβολικά. Τα ζωντανά προϊόντα έκαναν εμφάνιση σχεδόν σε κάθε γεύμα, το φαγητό χειρίστηκε σχολαστικά. Το μαρούλι τους λάμπει απολύτως στην πλάκα, ακόμα και στα πιο απλά καφενεία. Ευτυχώς, φαίνεται ότι οι Ιάπωνες δεν έχουν ακόμη ανακαλύψει το μαρούλι.

Two Weeks in Japan

Τόκιο Χαρακτηριστικά: Brown Cafe Rice εξυπηρετείται το καλύτερο tempeh που έχω δοκιμάσει ποτέ. Ήταν φρέσκο ​​και ξηρό, δεν χρειαζόταν σάλτσα, μαρινάδα ή μπαχαρικά. Μόνο μια πρέζα αλάτι ήταν όλα. Πήγαμε πίσω δύο φορές. /// Αποθηκεύεται σε σνακ και είδη πρωινού στο Φυσικό Σπίτι , μόλις λίγα τετράγωνα από το Brown Rice Cafe. /// Μια βόλτα γύρω από τους δρόμους της γειτονιάς Nakano και ένα ζεστό μεσημεριανό γεύμα στο Govinda's Veg Κουζίνα με τον φίλο μας Kurt . /// PURE Cafe (στην ίδια περιοχή με την Κουζίνα Brown Rice) /// Το Shrine Meiji-Jingu σε βροχή τόσο ισχυρές οι σταγόνες πηδούνταν πίσω από το έδαφος. /// Γεύμα στο Macrobiotic Marche (επισυνάπτεται σε μακροβιοτικό σχολείο μαγειρικής). Το καφέ είναι επίσης συνδεδεμένο με ένα μικρό macrobiotic ντουλάπι, όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε μερικά φανταστικά μείγματα σιτηρών, miso πάστες, φύκια, καρυκεύματα και τα παρόμοια. /// Βόλτα κατά μήκος του ποταμού σε Βιβλία αγελάδων στο Nakameguro, εντοπίστηκαν μερικά πραγματικά δροσερά μεσημεριανό φορτηγά σταθμευμένα εκεί επίσης. (Tokyo Paella & Soup Girl) /// Επίσης, στο Nakameguro (απέναντι και διαγώνια από τα Cow Books), έπεσα σε ένα χαριτωμένο καφέ καφέ drole για μια φέτα εξαιρετικά υγρού ψωμιού μπανάνας. Στη συνέχεια, λίγα τετράγωνα αργότερα σκόνταψαν στο εξαίσιο μοχί αντιμετωπίζει στο Higashiya . Παρουσιάζονται σε ένα πανέμορφο κιβώτιο ταμπέλων, τυλιγμένο και τοποθετείται σε μια τσάντα με ένα μίνι πακέτο πάγου για να κρατήσει τους ψυχόμενους μέχρι να φτάσετε στο σπίτι. Είναι δύσκολο να αντισταθείς. /// Βρήκα τον εαυτό μου στο Shinjuku Muji κατάστημα και το Shinjuki Isetan υπόγειο δικαστήριο τροφίμων περισσότερο από μία φορά. Υπάρχει ένα ωραίο παντοπωλείο, αν αυτό το αποκαλείτε, σε αυτό το γήπεδο τροφίμων, και έχω αποθηκεύσει σε μια δέσμη των ιαπωνικών αλάτων και μπαχαρικών. Και έπειτα αγόρασα ένα έξι πακέτο από μακαρόνια του Pierre Herme για να επιστρέψω στον Wayne. Δεν έχουμε αυτές στο Σαν Φρανσίσκο. /// Μεγάλη φωτογραφία βιβλιοθήκη, Sokyusha , επίσης στο Shinjuku. /// κατάστημα Leica στο Ginza. /// Έχω ένα email από έναν αναγνώστη (ευχαριστώ Caitlin!) Που μου έστειλε ένα σύνδεσμο για αυτό το άρθρο σχετικά με έναν σεφ που κάνει ital soba στο Τόκιο . Το μικροσκοπικό εστιατόριο ονομάζεται Asahi και είναι το μοναδικό σπίτι του Rasta-vegan noodle στο Τόκιο. Ο σεφ Koichi Nakajima είναι. Είναι μόνο αυτός, εσείς, και ίσως τέσσερα ή πέντε άλλα diners. Έβγαλε το καλύτερο γεύμα μας στο Τόκιο και (με τη δεύτερη ματιά) νομίζω ότι το έκανε κάνοντας χρήση κάποιων πολυτελών καμίνων κάμπινγκ. Αξίζει την προσπάθεια που χρειάστηκε για να αναζητήσετε τη μικροσκοπική τοποθεσία που βρίσκεται εκτός δρόμου (μια μεταφορά με το μετρό και 15 λεπτά με τα πόδια). Υπόσχομαι να γράψω περισσότερα για αυτό με περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα. Υπάρχει ένας χάρτης στο αυτή τη σελίδα . /// Παρακολουθώντας μια χιονοθύελλα από τον 52ο όροφο του πύργου Mori στο Τόκιο City View στο Roppongi. Διατηρήσαμε ζεστό σε ένα κοντινό βιβλιοπωλείο με μια μεγάλη επιλογή φωτογραφικών βιβλίων επίσης - Tsutaya . Είχαμε ένα ζεστό γεύμα στο κοντινό Φάτε περισσότερους πράσινους . /// Organic Show & amp;. Γη Κήπος / Γη Εμφανίζει με Chika - καλή εταιρεία, και πολλά ενδιαφέροντα κειμήλια, κόκκοι, σπόροι και τέχνες & amp;. βιοτεχνίες προς πώληση.

Κιότο: Μετά από μια εβδομάδα στο Τόκιο πήραμε το Shinkansen στο Κιότο. /// Δείπνο στο Γκιόν στο Yamafuku με τους φίλους μας Aaron και Yuko - συμβουλή: φέρτε τον αγαπημένο σας φίλο της Ιαπωνίας. Εκτός από πολλά άλλα πράγματα, μερικά από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα αυτού του γεύματος ήταν μια ολόκληρη, μικρή ψημένη μελιτζάνα με ένα διπλό καλαμάρι και ένα σουσάμι. /// Ένας φίλος μας έδωσε τέσσερα μικροσκοπικά γλυκά όταν φτάσαμε. Τα μικρά κέικ με τζίντζερ δημιουργήθηκαν για να φαίνονται σαν ψητές γλυκές πατάτες. Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω πώς γίνονται, η τούρτα μέσα στο φλοιό φαινόταν σαν ένα κέικ mochi, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ήταν η αγαπημένη μας ζαχαροπλαστική. /// Μια νωρίς το πρωί με τα πόδια χιλιάδες πορτοκαλί πόρτες ναός στο Fushimi Inari Taisha ιερό. /// Η Χρυσή Περίπτερο . /// Το δάσος του μπαμπού . /// Ζεστό, νόστιμο μεσημεριανό γεύμα στο Biotei πίσω κοντά στο ξενοδοχείο μας. /// Αγορές στο Angers . /// Μαχαίρι ψώνια στο Aritsugu στην αγορά Nishiki. /// Καλύτερα καθημερινά καφέδες στάζουν γύρω από το μεγάλο στρογγυλό μετρητή στο Inoda. /// Ο περίπατος του φιλόσοφου. /// Σόμπα σούπας ντομάτας γεμάτο με δέρματα από αυγό και γιούμπα και ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια στο Kyoto Ukiya στο ισόγειο του Μουσείου του Κιότο. /// Το πιο ειδικό γεύμα στο Κιότο ήταν ένα γεύμα shojin-ryori στο Shigetsu δίπλα στον ναό Tenryu-ji, κοντά στο δάσος του Μπαμπού.

Koyasan: Πήραμε το μετρό σε ένα τρένο, σε ένα άλλο τρένο και στη συνέχεια ένα τελεφερίκ στην άκρη ενός βουνού για να φτάσουμε στην περιοχή της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO Koyasan. ). Υπάρχουν μερικές δωδεκάδες μοναστήρια που οι επισκέπτες μπορούν να μείνουν, αλλά δεν υπάρχουν ξενοδοχεία - κλείσαμε τη διαμονή μας Ιαπωνικά Ξενώνες και μείναμε δύο ήσυχες νύχτες. Πέρασα τον περισσότερο χρόνο περπατώντας γύρω από την πόλη και τους ναούς - και απολαμβάνοντας τα γεύματα του ναού. Είστε προσκεκλημένοι (ενθαρρυνμένοι) να παρατηρήσετε τη νωρίς το πρωί ψαλμωδία με τους μοναχούς, φαντάζομαι μια σπάνια ευκαιρία για πολλούς συμπεριλαμβανομένου και εγώ. Και το πευκοδάσος μας που περπατούσε μέσα από το νεκροταφείο Okunoin στην Αίθουσα Φανάρι ήταν ξένο. /// Υπάρχει ένα φανταστικό μικρό καφέ (Bon On Shya International Cafe) στον κεντρικό δρόμο στο Koyasan, όπου ένα ζευγάρι, το Veronique και το Takeshi, σερβίρουν ποτά εσπρέσο καθώς και ένα μεσημεριανό γεύμα κάθε μέρα.

Αναγνωρίζω ότι γράφοντας για το ταξίδι μας σε μια λίστα όπως αυτή είναι αρκετά αυτή η αναγωγική, αλλά ήθελα να τη διατηρήσω σε ένα κάπως λογικό μήκος. Ανυπομονώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες για μερικά από τα μέρη που επισκεφτήκαμε τις προσεχείς εβδομάδες / μήνες. Πιθανότατα θα δημοσιεύσω περισσότερες εικόνες στο ρεύμα Flickr μου τις επόμενες εβδομάδες επίσης. Πέταξα τις φωτογραφίες σε αυτό το post το πρωί που επισκεφθήκαμε το Shrine Meiji-Jingu κοντά στο σταθμό Harajuku.

Ελπίζω ότι αυτό είναι ένα καλό ξεκίνημα για όσους από εσάς πιστεύετε ότι μπορεί να θέλετε να επισκεφθείτε την Ιαπωνία. Σίγουρα το θεωρούσαμε ως μια "εισαγωγική" επίσκεψη και δεν μπορούμε να περιμένουμε να επιστρέψουμε.